Als webshop vinden wij het belangrijk dat de producten goed aankomen en alles in goede orde wordt ontvangen. Soms kan dit onverhoopt ergens een keer mis gaan. hieronder vind je meer informatie over onze garanten en klachten regeling.
Inhoudsopgave:
Garantie
De Dekenspecialist zal altijd zijn uiterste best doen om zorg te dragen bij het goed leveren van onze producten. Toch kan het eens voor voorkomen dat er iets gebeurt met het product door transport of iets anders waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien moet je als klant binnen twee maanden bij een constatering van klacht en/of gebrek een melding bij ons maken. Indien de klacht of gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Let op: pillen en pluizen van een deken of plaid valt niet onder garantie. Dit is een natuurlijk proces van het materiaal
Klachten
Wij zijn immers mens en kunnen zelf ook fouten maken. Er kan altijd iets gebeuren waardoor iets niet gaat zoals gepland.
Wij staan altijd klaar voor de klant en zullen er alles aan doen om te helpen.
Mocht je klachten hebben meld het ons eerst en neem gerust contact op via info@dedekenspecialist.nl.
Is er nog geen passende oplossing gevonden? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Voor consumenten in Europa is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Hierbij de volgende link om naar ODR platform te gaan: http://ec.europa.eu/odr.
Product retour sturen?
Wil je een onbeschadigde product retour sturen? Bekijk dan ons retour en ruilbeleid.
Speciaal voor ons klanten, heb ik speciale gidsen gemaakt om jullie om te helpen en te adviseren.
Pillen en pluizen is een eigenschap, die ene keer sneller zal gebeuren als de andere keer.