[blocksy_breadcrumbs]

Klantenservice

Garantie

De dekenspecialist.nl leeft de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. U mag verwachten dat een door ons geleverd product binnen redelijke verwachtingen geleverd word. Mocht uw product defect raken tijdens transport en/of iets gebeurt tijdens transport, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Het kan ook voorkomen dat er in een deken en/of plaid een fout zit, waardoor je beroep wilt doen op de garantie van het product. U bent wettelijk verplicht om dit binnen 2 maanden te melden aan ons.Wat te doen bij een klacht:Stuur ons een mail: info@dedekenspecialist.nl met daarin het betreffende klacht en een duidelijke foto van het probleem of defect. Wij zorgen zo snel mogelijk voor een passende oplossing.UitzonderingenLet op! Schade die ontstaat door het verkeerd wassen en/of onzorgvuldig omgaan met het product valt niet binnen ons garantiebeleid.

Retour sturen

Na aanschaf van uw product(en) via dedekenspecialist.nl heeft u tot 14 dagen na bezorging de tijd om uw aankoop te herroepen. Voorwaarde hierbij is wel dat de verpakking weliswaar geopend, maar het product zelf niet gebruikt mag zijn. Om een soepele afhandeling te kunnen garanderen, raden wij u aan voor retournering contact met ons op te nemen. Wij nemen hierna zo snel mogelijk contact met u op.De kosten voor terugzending zijn echter voor de consument zelf. De eventuele kosten voor de heenzending worden aan u terugbetaald. Na retournering van uw product zult u uiterlijk binnen twee weken het aankoopbedrag terugontvangen.

Persoonlijk advies

de Dekenspecialist vind persoonlijke contact belangrijk en zal er altijd naar streven om een eerlijk en goed advies aan te bieden.

Klachtenprocedure

Heeft u ondanks onze inspanningen door u zo goed mogelijk van dienst te zijn geweest, onverhoopt toch een klacht? Dedekenspecialist.nl hoort dit graag van u via e-mail of telefoon. Stuurt u uw klacht via e-mail dan ontvangt u binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van ons en uw klacht zal tenminste binnen 3 werkdagen in behandeling worden genomen

Wij staan altijd klaar

Hulp nodig?

De deken specialist staat altijd klaar voor iedereen. Heb je advies nodig? Of extra hulp nodig? Neem gerust contact op via onze mail: info@dedekenspecailst.nl

Of zoek je extra informatie? Lees dan ook al onze advies gidsen zoals: pillen en pluizen en was tips. 
Hier vind een heleboel nuttige informatie!

Meest gestelde vragen

Om je zo goed mogelijk te helpen hebben wij een overzicht gemaakt van de meest gestelde vragen:

Pillen kan geen kwaad en heeft niks te maken met de kwaliteit van de stof. Lees hier over in adviesgids over pillen en pluizen.

Onze nieuwsbrieven

Schrijf je nu in en blijf om te hoogte van actie’s en nieuwe producten.

Bekijk onze nieuwe artikelen

Nieuw binnen

Blogs en nieuws